snart sommar

tjena , .... har inte skrivit dom här dagarna för att jag har mycket att plugga och för att vara ärlig så hade jag tänkt att sluta med att blogga , men a , im back ,,.....

så den hä veckan har bara varit lite chill och så , skolan , plugg , hem , och varit med kompisar ... i lördags hade nuevo Peru ett uppträdande i Årsta , jag träffade flera kompisar som jag inte hade sett på mer än ett år , det kändes faktiskt bra , festen va bra , hadde roligt  och hade kul med alla mina kompisar , sen när allt tog slut , så , så klart fick vi hjälpa att städa upp ,  sen fick jag skjuts av stephy och hennes mammas kille till Älvsjö  för att ta bussen  till fruängen , men man hade så hilma tur så att  första bussen skulle komma kl 6:00 och kl va 4:16 ... så a det va ljust ute , inte kallt och frisk luft så varför inte gå ända tills fruängen  , det är därför man har ben hehehe  , så jag kom hem kl 5 på morgonen , det va faktiskt en skön promenad .

juste  , im soon back in the game ;-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0